I v novém roce vás vítáme u další porce vašich oblíbených hádanek :-) Protože jste všichni neskutečně skvělí a uhodnete i neuhodnutelné, v klubu Šperkovnice jsme popřemýšleli a postoupíme letos na další level. Trošku vám to ztížíme :-). Proto vám v tomto kole ukážeme šperky jen v detailu. Chceme, abyste rozproudili svou fantazii. Zkoumejte barevné kombinace, abstraktní výjevy, ale i konkrétní jasné tvary a hádejte.

Pojďme na to!

Jak jste zvyklí, i v tomto kole mají všechny výrobky jednoho společného jmenovatele, jedno společné téma.

Tentokrát jde o téma z oblasti geografie.

Důkladně si prohlédněte všechny obrázky - každý šperk i celkový dojem z focené kompozice vám bude nápovědou.

Brož - Plameňák karibský   Mravenečníci Brož: Zlatavé slunce Rybička :-) Vodopády - sklo  Visací náušnice - pruhované rybky

Tak co myslíte, je to lehčí, těžší...? Už tušíte, jaká je správná odpověď? Nebo ještě váháte? Jako vždy pro vás máme i malou nápovědu:

U pěti vybraných výše zobrazených šperků jsou ukryté indicie. Najdete je v popisu zboží (na konci textu) psané tučně a kurzívou.

Pište vaše tipy, o jakou zemi se jedná, ale i názory, co který obrázek vyjadřuje a jak jste ke své odpovědi dospěli.

Těšíme se na vaše odpovědi v komentářích pod článkem! Palec nahoru

Cena pro šťastlivce

Ze všech správných odpovědí vylosujeme 3 výherce. Každý z nich získá slevu 20 % na jakýkoliv výrobek od jedné ze zastoupených prodejkyň.

Správnou odpověď, výherce i rozklíčování jednotlivých obrázků se dozvíte v našem Flerblogu 17. ledna.

Přejeme příjemnou zábavu :-)

Za klub Šperkovnice připravily pandass a Daníkův Bezva Krám.