V létě jsou všichni u vody, a tak není divu, že pozvánky na srpen jsou značně prořídlé. Ale nebojte se. I tak se pár zajímavých míst, kde můžete vidět své oblíbené Fler tvůrce naživo, najde.

Flerjarmark na Konopáči

sobota 24. srpna 2019 od 9:30 do 16 hodin
Autokempink Konopáč - Konopáč 37, 538 03 Heřmanův Městec

V příjemném prostředí kempu se sejde na 30 rukodělných umělců. Potěší vás originály s láskou tvořené, pro děti i dospělé budou připraveny dílničky, a když počasí dá, můžete si zaplavat v přírodním koupališti přímo v areálu. Od devíti večer vás pak srdečně zveme do letního kina Konopáč, na divadelní představení Světáci, v podání DIVADLA ZE MLEJNA.

Tak přijďte se společně s námi rozloučit s prázdninami, popovídat si, zasmát se a načerpat pozitivní energii! Pořídíte u nás nový kousek do šatníku sobě i svým dětem. Ozdobíte se novým šperkem, broží i čelenkou. Chybět nebudou ani tašky, kabelky, batůžky či ledvinky. Nezapomínáme na bytové doplňky a keramiku, ať užitkovou, nebo jen dekorační. 

A potěšíme také příznivce životního prostředí, pořídíte u nás vše od A až do Zet. Třeba svou pleť můžete hýčkat přírodní kosmetikou a olejíčky, které namícháme přímo pro vás.

A máme toho pro vás mnohem víc. Tak se stavte, těšíme se na vás!

Vstupné na Flerjarmark dobrovolné.
Večerní představení Světáci 120,-, děti do 15 let zdarma.

Liblínské slavnosti

v sobotu 24. srpna 2019 od 11:55 do 22 hodin
na náměstí v Liblíně (u Kralovic)

Liblínské slavnosti se pořádají ve spolupráci s Domovem sociálních služeb Liblín, p. o. a mají za cíl pobavit nejen obyvatele Liblína a uživatele domova, ale i návštěvníky z širokého okolí. Návštěvníci se mohou seznámit jak s prostory zámku, kde domov sídlí, ale i jeho okolím, které zámecký areál tvoří.

Na nádvoří zámku se návštěvníci mohou těšit na hudební vystoupení, které bude zakončeno koncertem Heleny Vondráčkové. Rovněž se budou na nádvoří zámku prodávat výrobky uživatelů Domova sociálních služeb Liblín, p. o., a to především ty keramické.

V zámeckém parku jsou připraveny atrakce pro děti, jako je trampolína, airbrush tatoo, malování na obličej, skákací hrad a rodeo býk.

A přímo na náměstí v Liblíně najdete pouťové atrakce, tradiční trhy a Flerjarmark.

Dobrovolné vstupné je věnováno na aktivity uživatelů Domova sociálních služeb Liblín, p. o.

Rozloučení s prázdninami - vrchlabský Flerjarmark

sobota 31.8. 2019 od 9 do 16 hodin
náměstí Míru, Vrchlabí

Na velkém prostranství u kostela se představí již potřetí necelá třicítka tvůrců: švadlenky, sedlář, keramici, šperkařky, výtvarnice kreslířka ilustrátorka, výrobce designového dětského oblečení atd.

Ke koupi nabídnou originální šperky z různých materiálů, kožené peněženky, pásky, malovaná originální trička, vyšívané nákupní tašky, kabelky z různých materiálů a různých stylů, batůžky, polštářky, hračky, malované dekorace, přívěsky.

Buďte jedineční a vybavte děti do školy věcmi, které nikdo nemá. Do nového školního roku můžete pořídit třeba originální penál, pytlíky na tělocvik i na bačkory, zástěrku na výtvarku, obal na flétnu, na knihy a spoustu dalších věcí, které nikdo nemá a které v běžném obchodě nekoupíte. Tyto výrobky na rozdíl od věcí koupených v komerčním obchodě mají vysokou přidanou hodnotu. Jsou totiž vyrobené s radostí a láskou a nesou v sobě spoustu energie.

Po celý den s námi můžete nakupovat, obdivovat nebo jen prohlížet. To už je na vás. Těšíme se :).