Blogujete? A zrazoval vás od téhle vášně a posedlosti jen zdejší, dosud ne příliš přítulný blogovací systém? Tak vyklepejte klávesnice a nabruste myši. Nový blogovací systém Fleru je tu!

Přehlednější, rychlejší, přítulné

Nové blogy na Fleru jsou postavené na stejných základech, jako FlerMAG. Dost věcí tedy už znáte:

  • levé menu s dobře viditelnými  kategoriemi blogů a s ovládáním
  • pravý sloupec s TOP blogy a nejnovějšími příspěvky
  • v záhlaví zkratky na váš profil a do vašeho obchodu, pošta, nákupní košík... už zkrátka žádné složité chození "domů" ;-)

Hodně jste si přáli napsat si blog "do zásoby" a nepublikovat ho.  Tak hurá do psaní, už to umíme :-)

Víc "o vás" a pro vás

Zapomeňte na jeden odkaz na vás v těle blogu. Teď vám před zraky čtenáře patří to nejvýraznější a nejkrásnější místo v levém sloupci.

Podívejte se, co se nám do něj všechno vešlo:

Kromě toho můžete rychle sdílet na Facebooku, Pinovat a Tweetovat, nechybí samozřejmě ani možnost přidělit srdíčko.

Jo a pozor, teď už víte, kolikrát byl váš blog zobrazen nebo kolika lidem se vlastně líbí. Dozvíte se to na konci blogu, kde je také umístěné tlačítko pro úpravu (a mazání). Tak nezapomeňte ani vy tuhle zpětnou vazbu svým oblíbeným autorům dát.

Za blogy krásnější!

Krása blogu není jenom v obrázcích, to je asi každému jasné. Ale jak na krásu obsahovou? Poradí vám  nový Kodex blogerů. Nezapomeňte v něm nastudovat naše pravidlo "ZZZ".

Jestli jste dosud válčili s úvodní fotografií blogu, nebo jste snad na ni dokonce úplně rezignovali, začněte je používat. Nové blogy vám totiž poskytují úžasnou plochu 729 x 280 pixelů. No kdo by ji nevyužil:

S krásou "tak trochu" souvisí i redesign blogů, ale to určitě nemusíme popisovat, to vidíte ("stěrače stírají..."). Tak už si snad jen všimněte malých ikonek nad seznamem všech blogů. Umožní vám zobrazovat více nebo méně úvodního textu každého blogu. Tím se vám seznam blogů zkracuje nebo prodlužuje (aktuálně až na 16 článků na straně).

Tak co, nalákali jsme vás?  To doufáme!
Tak začněte blogovat.
Je to zábavné a užitečné :-)

Pes: Tentokrát vám více než jindy doporučuji dočíst Kodex blogera až do úplně poslední řádky. Věřím, že vás bude k blogování hodně motivovat ;-)