Čtvrtek, šestá večer.

Času ubývá. Admin se právě vrátil domů ze schůzky s právníkem. Autorské právo, to, které trápí řadu z Fler tvůrců. I já mám za sebou dnes schůzku, týkající se Fleru. S úsměvem přemýšlím nad posledními týdny...

Nevím, kolik lidí zareagovalo na nenápadnou lednovou "výzvu" admina v diskuzi, ale životopis a nějaké ty řeči kolem jsem poslala hned.  Nakonec když už někde do fronty, tak aspoň dopředu! :o) Několik dalších týdnů jsme od zdvořilého "zakládám si" přešli k  vzájemným představám a koncepci a skončili u  "domluveno". A mně přibyl k práci vydavatelky jednoho koňského webu konečně i nádherný tvořivý "Kůň" jménem Fler.

Je čtvrtek večer a na skypu to vře. Po prvních pozvánkách, soutěži a hlavně týdnech vývoje nového MAGu právě teď finišujeme. Do nových "střev" se převedly staré články a videa a teď je potřeba je učesat...

Ručně třídíme články do nových rubrik - konečně(!) je vidět, o čem se tu vlastně psalo. Děkuji za vyslyšení hlavních zásad publikování. Ne, skutečně už ani já nechci hodiny listovat po stránkách..  Možná sem vnáším zbytečně moc organizace, ale po 14 letech v oboru, co byste po mě chtěli :o)

Staré články také neměly úvodní velké obrázky. Žádný článek je neměl.. V archivu starých fotek u Copywriterky jsem se přehrabovala jen prvních pár dní. Bude prostě lepší každému článku najít obrázky nové. Ve zboží daných Osobností, ve fotobance. Dohledat obálky vydaných knih. Bohužel chybí ty u časopisů. A co tak dáme ke statistikám.. Všimli jste si? U listopadových se na vás culí medvídek  ;o)

NIC, ale skutečně NIC neobsahuje nová rubrika "řemesla". Roztřídili jsme vše - a fakt, černá díra. Tuhle oblast přeci musíme posílit! Jaké by to bylo hand made bez toho "made".. Zatím vám tedy nesu zprávu, o které "mí koňáci" už vědí. Ale budeme ji prohlubovat- vždyť restaurování kočárů s sebou nese práci pro čalouníky, barvíře, kováře, koláře, nápravníky.. a další řemeslníky. Vzájemný respekt a spolupráce. Doufám, že příklady táhnou.

Spřízněná duše z UPM právě pro MAG poslala několik mnoho skenů na téma česká groteska. Výborné podklady pro novou soutěž, že by? ;o)   Jinde a jindy domlouváme zajímavou spolupráci ve věci designu. A nezapomenout na Národní galerii. A na tu Moravskou! A kamarád restaurátor zve na letní setkání mistrů kolařů. Kam tohle všechno nacpat.. nějaká volná hlava poblíž? Dva stolní kalendáře přestávají stíhat...

Článků ve starém magazínu snad přes noc přibylo. Pořád do nich vkládáme úvodní obrázky a pořád je to málo. Fata morgána nebo perpetuum mobile? :o)  V neděli prý vycházíme. Budiž nám obrazovka lehká.

Sedmá hodina odbila..

..zářivka dosvítila. No vážně.  S tupým praskotem se jedna ze zářivek v kanclu poroučela k zemi - a s ní samozřejmě celá paralelně zapojená řada. Tmu mám moc ráda, ale safra teď ne. Zapínám náhradní světlo z aťasu. Walimex rulez. Atmosféra filmové backstage, doplněná Kill Billem. Houstne čas. Admin na skypu  mlčí.

Osmá. Objevila jsem Pletýnku. Tak to bude doma rozpočtový provizorium.

V pondělí natáčíme u Vrajenkových. Je to dobrý, jen hodina jízdy z domu. Já se TAK těším! Na každého z nich, na každou zhmotnělou virtuální tvář :o) Hlavou téhle části Fleru je sice Lucie, ale musíme si sednout. Plánujeme totiž úplně nový typ pořadů a článků a teď se to musí pořádně promyslet. Inu, vlastně i propočítat.

Sedím tu kvůli tomu rannímu jednání pořád v galabotkách a halence a je mi grandiózní zima. Co by jeden nechtěl, za pár šupů měsíčně nájmu. Zatopit snad? -- „Dostal je čas, maj to za sebou, Rozárko…“ Jsem ráda, že mám za sebou i dnešní ranní extempore na finančáku. („Pani Görnerová, víte, že tu nemáte silničku za dva roky zpětně?!“ "Ale jistěže mám.."). Kdyby aspoň něco k jídlu bylo…

..devátá.

Je bio a fair trade, budiž mi odpuštěno. Čokoláda tmavá hořká. Sedmdesátka. Přítelkyně jediná.

Hlad, nejlepší kuchař. Mráz, nejlepší děda! Admin je zádumčivý. U mě dobrý.

Desátá...

...hodina odbila, lampa ještě (naštěstí) svítila. Kdyby dosvítila, to bych se podivila. Probíráme s probraným adminem (zde "J") obrázky. Vzduchem létá inspirace, ruční práce stále běží, na pozadí se sem tam vynoří rozporuplné pocity. Konzultujeme:

  • [22:17:24] J: oj
  • [22:17:25] J: ale snad dobrý
  • [22:17:27] J: nadsázka no
  • [22:17:27] H: no ta je hnusna,no..ale tak je to nadsazka
  • [22:17:39] H: laskave mi prestan cist v hlave, dekuji! :D
  • [22:17:46] J: off-píp :)
  • [22:17:52] H: kecy v klecy :)
  • [22:17:56] H: Y!
  • [22:18:08] H: hochu takhle to ale nedodelame...

Ba-ba, Ba-ba-zinka! Už mi asi hrabe. Ale její tvorbu bych shrábla s chutí - mám takové hnutí.

„Nikdy neřikej, že víš, jak mi je, s prázdnym žaludkem..“ .. tak ta je fakt příznačná. Brouzdám dalšími a dalšími rozhovory, doplňuji obrázky a žasnu. Skrývá se tu tolik Osobností.. a jedinou správnou cestou je pomoct těm fakt dobrým nahoru. V hlavě se mi rodí tak trochu jiná soutěž…

…Nazareeeeth!!...

Admin přidal na obrátkách a pomáhá mi. Jede odzadu. Srazíme se u Orit, ale je to džentlas, můžu si poslední rozhovor dotáhnout sama. Takže Orit dáme jeden drsný kousek do záhlaví a jeden něžný žlutý do textu. Čekám, kdy nás někdo nařkne, že se tu někomu nadržuje. Může mít i admin své oblíbené? Nebude muset chodit Stínadly? A co na to Jan Tleskač?? :o)

Hodnotíme Hykala. Hodně hodobóžovej husťoš! Hrdina.

Jedenáct.

To jsou dvě jedničky. Všechno dobrý. Katie Melua uklidňuje, tak ještě napsat ty kulturní pozvánky.. Všude je tolik úžasných akcí, vybrat jen některé, to bude boj. Uff. Zase je to strašně dlouhý.

Čtvrt hodiny do zítra.

Vivaldi, tys to tedy napsal.

…Díky Fleru se potkala spousta lidí tak, jak měla – a mě se stalo totéž. S Lucií (Fler TV) ještě probíráme  ten nový formát pořadu. Obrazotvornost pracuje, úvod, střih, scéna, průhledy.. dostanete brzy nové a živější, tvořivé koukání. Těšte se!

Půlnoc padla, pouštím práci plavat.

Venku Sibiř. Zase mi zmrzlo auto. Rukavice mám doma. Auto nikoliv. Naštěstí domů jen pár kiláčků. John Denver zpívá o odchodu. Je čas. Dneska je nakonec taky den…

Kdyby se vám zdálo, že je foto růžové, tak to se vám nezdá. Dcerka totiž ještě neumí vyvážit bílou..