Na jaře vyhrálo Studio Malíská soutěž Dostaň se na kreativní výsluní, kterou jsme pořádali s časopisem Instinkt. Lenka Sárová Malíská zaujala svým příběhem a tvorbou odbornou porotu, uživatele Fleru i čtenáře časopisu Instinkt a odnesla si tak výhru v podobě mediální kampaně za milion korun. Za sebou už má několik workshopů a školení týkajících se marketingu a prezentace, články o značce a teď už bude jen sledovat výsledky plánované kampaně. Ideální čas zeptat se jí, jak soutěž prožívala a jak ji hodnotí, ne?

Když se objevila nabídka přihlásit se do soutěže Dostaň se na kreativní výsluní, věděla jste hned, že do toho jdete, nebo jste se nějaký čas rozhodovala? Proč a co nakonec rozhodlo?

Nebylo proč váhat, vždyť není co ztratit. Rozhodnutá jsem byla hned.

Čekala jste, že v takové konkurenci Fler tvůrců můžete vyhrát? Nakolik jste si věřila?
Přiznám se, že jsem ve výhru moc nevěřila, i když jsem samozřejmě doufala. Konkurence byla nejen početná, ale také velmi pestrá. Nebylo možné dopředu odhadnout šance.

Popište nám, co jste dělala ve chvíli, kdy jste se dozvěděla, že jste vyhrála? Jaké byly Vaše první pocity a myšlenky?
Vůbec jsem tomu nemohla uvěřit. Bylo to ve chvíli, kdy jsem jela autem z galerie. Musela jsem zastavit.
První pocit byl naprosto euforický. Pocit absolutního štěstí. Dostavil se ale až po třiceti minutách, protože mi opravdu chvíli trvalo, než jsem uvěřila.

Jak se změnilo tempo Vašich dní od chvíle, kdy jste vyhrála v soutěži?
Vlastně stále pracuji. Spíše se změnil systém a náplň práce. Více se věnuji komunikaci s médii. Harmonogram prací stavím na delší dobu, než tomu bylo předtím.

V tuto chvíli už za sebou máte focení, konzultace, rozhovory… Která část výhry pro Vás byla nejzajímavější a nejvíce Vás bavila?
Velmi mě bavilo školení o sociálních sítích, protože zde cítím velkou možnost, jak komunikovat se zákazníkem, také se moc těším na nové webové stránky. Hodně jsem si užila i školení, jak se chovat před kamerou, jak mluvit na veřejnosti s panem Spěváčkem. To bylo něco naprosto nového a velice zajímavého.

Je naopak něco, co jste podstupovala spíš jako nutnost na doporučení odborníků, ale nebyl to Váš šálek kávy?
Opravdu vše jsem si užila. Mohla jsem si vše dopředu vybrat a nikdo mě netlačil do něčeho, co bych nechtěla.

Změnil se nějak Váš přístup ke značce Studio Malíská před soutěží a po konzultaci s marketingovými a mediálními odborníky? V čem?
Snažím se více pracovat na PR, to jsem před výhrou nedělala vůbec.

Které konkrétní rady nebo aktivity Vám zatím podle Vašeho názoru nejvíce pomohly k naplnění cíle, tedy zviditelnit značku Studio Malíská?
To nemohu objektivně posoudit, protože jsme teprve v polovině cesty, vše je vlastně rozpracováno. Co přinese nejvíce ovoce, opravdu nevím.

Budete v některých nových aktivitách pokračovat i po konci plnění výhry?
Samozřejmě, naučila jsem se spoustu nových věcí a pochopitelně hodlám těchto znalostí využívat i nadále. Je toho ještě hodně, co bych se chtěla naučit, určitě mě ještě nějaké školení čeká.

S vědomím toho, co výhra obnáší, přihlásila byste se do soutěže znovu?
Ano, vždyť opravdu není co ztratit. Výherce může jen získat, vědomosti, kontakty, fotografie a spoustu zkušeností. Pořád zde vidím velikou možnost, jak posunout hranice, sebe, značku, zase o kousek dál.

Co byste poradila soutěžícím v dalších ročnících?
Buďte co nejvíce otevření, pokuste se vnímat vše nové, co se nabízí, a najít si vždy to, co je pro vás samotné největším přínosem.

Jaké máte se značkou plány pro následující měsíce?
I nadále rozvíjet povědomí o tom, že Studio Malíská existuje. Najít rovnováhu mezi rodinou, tvorbou a těmito PR a dalšími aktivitami je však tím největším oříškem. Diář je věc, bez které se absolutně neobejdu. Nové kolekce čekají na realizaci. Ale věřím, že se mi vše podaří optimálně skloubit. Doufám, že se má značka bude rozvíjet i nadále.