Dát rozverným, barevným Lentilkám hravý rozměr a novou podobu. To bylo hlavním cílem jarní soutěže Lentilky jsou krásné. Do soutěže se přihlásilo neuvěřitelných 357 tvůrců a vy jste svými hlasy rozhodli, který z finalistů to vyhraje. Hlavní cenu 10 000 korun a velký balík Lentilek si odnáší radomil a jeho 13 a 1/2 Lentilky - stoleček s polštářky. Gratulujeme! A jak to dopadlo na dalších místech? Komu jsou určené vouchery k nákupu na Fleru a lákavé ceny od Lentilek?

Vás, hlasujících, bylo úžasných 4 375. Vítězný stoleček jste podpořili více než třetinou hlasů:

1. místo

13 a 1/2 Lentilky
- stoleček s polštářky

1 467 hlasů

Autor: radomil

Více fotografií zde

Popis výrobku: Stabilní stoleček, který s rezervou unese dospělého člověka. Průměr 30 cm. Lentilky, tvořící 3 nožičky, jsou „navléknuty“ na dubových kulatinách, vlepených do desky stolku.

Přestože na pohled vypadají nožičky poněkud roztančeně, konstrukčně jsou řešeny velice stabilně a pevně. Soustruženo z lipového masivu a ošetřeno lazurami  schválenými pro použití na hračky. K sadě náleží čtyři polštářky průměru 30 cm, ušité z kvalitních pláten, plněné polystyrenovými kuličkami.

V těsném závěsu za vítězným stolečkem skončila do posledního detailu vyladěná lentilková kabelka:

2. místo

Miláček Lentilka

1 295 hlasů

Autorka: Dara bags

Více fotografií zde

Popis výrobku: Kabelkový dortík je výsledkem skvěle koordinované týmové práce. Darina to celé vymyslela a lepila, Radka seskládala barevnou mozaiku a lentilku po lentilce přišila, Denisa nastříhala jednotlivé díly a Eva ušila dortový korpus.

Lentilkovali jsme téměř 10 dní. Jen seskládání do vzoru zabralo nejméně 3 hodiny a dumalo nás nad tím zhruba 5. Mysleli jsme si, že to složíme raz dva, ale vytvořit obrazec, který se pravidelně opakuje, aniž by spolu sousedily dvě stejné barvy, je vskutku logický "majstrštyk". Samotné přišívání lentilek trvalo odhadem 6-7 hodin, těžko říci - z lentilek přecházel zrak, silon prokluzoval, jehla se potila v ruce. Samotná výroba nás však nesmírně bavila. Během procesu našívání se někteří náhodní kolemjdoucí udiveně ptali, jak do těch lentilek děláme dírky a jaktože se nám ta čokoláda neroztéká :) Zvláštní varování: Není určeno ke konzumaci.

Lentilky jsou hravá záležitost, takže není divu, že na třetím místě skončil tak hravý výrobek. Ukažte tuhle knihu dětem a už ji nedají z ruky:

3. místo

Lentilková party - prož(š)ívaná knížka

534 hlasů

Autorka: Čuchi

Více fotografií zde

Popis výrobku: Látková knížka o velikosti 60 x 40 cm je ušita z bavlněných látek, krajek a barevných filců. Vyztužená - dá se postavit v prostoru. Je oboustranná, na jedné straně je kuchyň, stůl a sporák (s otevírací troubou, kde se dort "peče"), na druhé straně slavnostně vyzdobený stůl k oslavě.

Pět figurek i kočka se dají navléct na prst jako maňásci a hrát s nimi divadlo. Dort můžeme ozdobit pokaždé jinak - korálky "Lentilek" i ovoce jsou podšity filcem i suchými zipy, stejně jako miska na ovoce, svíčka, váza s kytkou, obraz a barevné dortíčky. Knížka se dá pověsit za poutko na zeď jako obrázek :)

A jak jste seřadili ostatní finalisty?

4. místo 5. místo 6. - 10. místo 6. - 10. místo
6. - 10. místo 6. - 10. místo 6. - 10. místo

Kompletní přehled finalistů a jména výherců z řad hlasujících najdete na stránce soutěže.

Takhle tedy vypadají výsledky, je ovšem potřeba dodat, že všechny přihlášené výrobky byly úžasné a porota neměla s výběrem finalistů vůbec lehký úkol. Proto jsme se rozhodli v MAGu ukázat další přihlášené lentilkové nápady, které nás zaujaly, ale do finálové desítky se bohužel nevešly. Najdete je v článku Co nás ještě zaujalo mezi Lentilkami?

Děkujeme vám za účast!