Závěrečné kolo druhého ročníku zdejší Velké meziklubové soutěže proběhlo ve velkém stylu a drobné prodloužení z důvodu vánočních svátků mu jedině prospělo. Hlasujících tentokráte bylo dostatek a o vítězi jste rozhodli velmi přesvědčivě. Na nejvyšší příčky bylo tentokrát potřeba více než 80 bodů(!). A podle titulního obrázku jste již také určitě poznali, jak to dopadlo ;-)

1. místo

Lucank: Vetřelec

Schovaný Chameleon, jehož si obdivovatelé šperku všimnou až při podrobnějším průzkumu. Ostatně i v přírodě to tak s chameleony chodí. Jejich krása vyniká, až když si je objevíme, a o to více vzdycháme nad tou neskutečnou nádherou.

148 bodů pro Lucank, hračkářku a hračičku, co vytváří z drobných malých korálků nejrůznější skvosty a soutěží za Modrý klub.

2. místo

Natellka: Anatomie rostlin

Pod tímto obalem se může skrývat kniha kouzel nebo herbář...sladký román nebo pohádka...cestovní deník nebo nudná učebnice...může to být cokoliv :))))

Natellka se na nejvyšších příčkách "Meziklubovky" neobjevuje poprvé, tentokrát ulovila 87 bodů. Pracuje hlavně s malbou na kůži a s tou opět bodovala. Rudý obal na knihy prezentoval klub Nezařaditelných.

3. místo

slydayy: Velká hrací deka pro miminko

Poslouží na hraní klidně i pro větší dítko, které zde může rozvíjet své dovednosti (pojmenování zvířat, která další zvířátka žijí v pralese?, určení barev,...)

85 bodů a třetí místo pro Zvířátka ulovila slydayy. Leč zvířátka jsou v pralese přeci jako doma, takže není žádným překvapením, že deváté kolo jejich klub s přehledem vyhrál - obsadil totiž i čtvrté a šesté místo.

Vítězný výrobek i tentokrát obdrží od Fleru 30 dní zobrazení v Cat Show zdarma.

Všem soutěžícím gratulujeme a děkujeme za účast!

Přehled výsledků všech 27 účastníků 9. kola i jednotlivých klubů naleznete v blogu: Velká meziklubová soutěž - 9. kolo - VYHODNOCENÍ

A co třetí ročník?

Druhý ročník Velké meziklubové soutěže má za sebou své velké finále. Na start dalšího ročníku se můžete těšit již 1. února.

Ale již brzy můžete ve Fler MAGu očekávat i velký shrnující článek o druhém ročníku s celkovými statistikami - a ještě něčím navíc! ;-)

Shrnutí  prvního ročníku a myšlenky soutěže najdete v článku "Velká meziklubová soutěž brzy odstartuje!". A druhý ročník? Jak dopadlo první kolo na téma "Vzdušnou čarou", se dozvíte zde, jak druhé s názvem "Kouzelná zahrada" pak zde. Výsledek kola 3. shrnuje článek "VMS: "Čtyři živly" nejlépe spoutali hnědozlatí" a čtvrté "František a jeho bratříčci vyhráli 4. kolo "meziklubovky"". Dále tu máme pětku, kde vás dostaly Listy knih, šestku s Hříchy v pandořině skříňce a sedmičku na téma "Protiklady" s Malou slonicí a Velkým Myšem. V osmém kole jste vybírali to nej pro "Paní továrníkovou aneb 30. léta".