V březnu jsme vyhlásili výherce soutěže Dostaň se na kreativní výsluní, kterou jsme pořádali s časopisem Instinkt. Vzpomínáte si? Vítězi jsme slíbili pomoci proslavit se - vyhrál, tedy spíš vyhrála, totiž velkou mediální kampaň a pomoc profesionálů se vším, co se točí kolem marketingu. A teď jsme zpátky s reportáží o tom, jak to všechno probíhá, abyste věděli, že sliby plníme.

Předáváme výhry!

Výherkyně soutěže Lenka Sárová Malíská (Studio Malíská) si pro oficiální předání výhry přijela do sídla vydavatelství časopisu Instinkt a tam z rukou editorky Instinktu dostala hned první ze slíbených cen, a tu jedinou, na kterou si mohla sáhnout - Alza.cz jí věnovala profesionální zrcadlovku s vybavením pro produktové focení.

A hned na místě jsme s výherkyní stihli naplánovat další rozhovory, focení, školení, kurzy, ...

Začínáme tím nejpříjemnějším

Jako první si Lenka vyzkoušela, jaké to je být v rukách vizážistů, kostymérů a fotografů. Výsledkem jsou krásné portrétní fotky, které jste mohli vidět třeba v rozhovoru, který dala pro časopis Exkluziv a které bude nadále využívat ve své propagaci. A ani byste z fotek nepoznali, jak náročné focení pro Lenku bylo, že? "Na focení jsem se moc těšila, ale vzhledem k tomu, že jsem si dva dny předtím zablokovala záda, neužila jsem si ho tak, jak jsem původně chtěla. I tak to byl krásný zážitek," přidává drb ze zákulisí výherkyně.

Mediální hvězda

Během jara Lenka také poznala, jaké to je být zpovídána reportéry. Jednou do jejího ateliéru v Karlových Varech přijel štáb časopisu Instinkt a fotil a zpovídal… A byl z toho krásný několikastránkový rozhovor, který jste měli možnost si v časopise přečíst. A podruhé ji zpovídal časopis Exkluziv, který použil její nové profi fotky. No nesluší jí to?

Nebylo co vylepšovat

Lenka Malíská vyhrála nejen publicitu - součástí výhry byla i pomoc se značkou celkově. Protože má Studio Malíská už perfektní vlastní prezentaci, logo a vůbec identitu, Lenka tolik nevyužila služeb, které by jí pomohly právě s budováním značky. Jak říkal tým: "Lenka věděla přesně, jaká je a jak chce vystupovat, a možná bychom jí vymysleli styl nový, ale to neznamená, že by byl lepší. Tak jsme se zaměřili raději na věci, ve kterých cítila, že má rezervy."

Školení, workshopy a konzultace

Lenka se chtěla co nejvíce zaměřit na to, jak značku zviditelnit. Ve spolupráci s agenturou proto pracují na nových webových stránkách Studio Malíská a Lenka osobně prošla několika marketingovými školeními. Odborníci jsou jí také k dispozici průběžně, pokud potřebuje cokoliv konzultovat.

Díky školením a konzultacím se učí používat sociální sítě více i jako pracovní nástroj, který jí pomůže, aby Studio Malíská nesešlo z očí. Dozvěděla se o základech výkonnostního marketingu i o tom, jak nastavovat reklamy na Facebooku i ve vyhledávačích. V neposlední řadě jí je k dispozici odbornice na public relations, která jí vysvětlila zásady komunikace s médii a vystupování v médiích.

A to největší na konec!

To všechno, co jsme vyjmenovali dosud, byla totiž teprve malá část výhry. Ta největší - reklamní kampaň v hodnotě přes 700 tisíc korun - se teprve chystá a brzy bude na stáncích!

Na podzim budete Studio Malíská vídat v časopisech Instinkt, Exkluziv, Týden, Top Dívky, Interview a na jejich webech. Tady je malá ochutnávka toho, jak budou reklamy Studia Malíská vypadat.

Doufáme, že výhra v soutěži Dostaň se na kreativní výsluní Studio Malíská opravdu dovede na výsluní a budeme jej vídat třeba na světových přehlídkách nebo bude mít obchody po Evropě.

Držíme palce!