Vítek je hnacím motorem značky 3lobit a vyrábí 3D tištěné šperky a módní doplňky. Takže, milé ženy a dívky, dnes přizvěte k videu i své chlapy. Bude se jim líbit :)

"Jsem kreativní člověk, kterej furt něco vymýšlí a hrozně mě to baví."

"Na Fleru jsem asi půl roku a k nápadu vyrábět a zde i prodávat mě přivedla přítelkyně."

"Na Vánoce jsem se rozhodl udělat jelínka a když jsem viděl reakce, řekl jsem si ´wau, to je super, pojďme dělat nějaké další věci!´."

"Překvapilo mě, že zájem je vždycky hlavně o ty věci, které vzniknou tak nějak spontánně. Například tučňák v montérkách :)"

"Tohle je srdce naší dílny, 3D tiskárna, která umí vícemateriálový tisk. Převážně používáme biodegradabilní PLA."

"Největší odbyt mají takový ty sexy barvičky. Ženy je mají rády a já se tomu nebráním, mně se to taky líbí."

"Když se rozhodnu udělat nějaký nový tvar, předchází tomu příprava v počítači. Někdo si říká, že to dělá stroj za mě, ale ten objem té práce, kterej já tady kreslím, je stejný, jako kdybych to dělal jakoukoliv jinou technologií."

"Chtěl bych se posunout až k výrobě bytových designových výrobků, jako je třeba tady ta moje květina. Je zatím mým největším 3D projektem."