Na Fleru je od roku 2010, znáte ji pod nickem blueprint neboli "Blue" a dnes už ji plně živí Fler. Má také zákazníkům co nabídnout - její sortiment sahá od hraček přes dětské kapsáře, textilní dekorace do bytu či věci ke stolničení až po oděvy. A na spotřebování všeho materiálu by prý potřebovala ještě tak dva životy...

"Fler je pro mě to, že ráno vstanu, zapnu počítač, průběžně komunikuji... a večer, když jdu spát, vypínám počítač a Fler :-))"

"Utíkám se i k další textilní technice, kterou miluju, a tou je výšivka. Dělám si třeba i vyšívané součástky pro oděvy. V podstatě maluju jehlou."

"Pracovala jsem též pro modrotiskovou dílnu ve Strážnici a k modrotisku se strašně ráda vracím. Bohužel mě neuživí..."

"Nejradši maluju, to je takové nejvíc tvůrčí..."

"...když už potom ty dílky stříhám, to už je rutina."

"Abych měla pevnou ruku, musím mít základnu. A jsem potom jak v té pohádce o třech přadlenách: ony měly palce, já mám zase mozol na lokti :)"

"Žádný jiný grif v tom není. Protože to mám v ruce, tu kresbu, vymyslela jsem si ji sama a sama nakreslila, dokážu ji udělat znovu v podstatě beze změny."

"Sem na balkon si chodím odpočinout s kamarádem Zrzíčkem. Já si přitom vyšívám a on tu má trávu, kterou mu pěstuju..."

"Jsem velice spokojená. Mám tu práci moc ráda, naplňuje mě to, je to celý můj život. A i když se mi blíží důchodový věk, vím, že stejně budu pracovat, dokud budu dýchat a dokud uvidím na oči."