Také už se těšíte na veletrh Tendence? Letos se ve Frankfurtu nad Mohanem koná ve dnech 27. až 30. srpna, takže je nejvyšší čas se začít chystat :-). Na tomto nejdůležitějším setkání druhé poloviny roku se letos představí mnoho podnětných změn, jež jsou výsledkem nové koncepce celkové prezentace zboží a služeb z oblasti vybavení domácností, dekorací a dárkového zboží.

Tendence 2016

27. - 30. srpna 2016

Mezinárodní Frankfurtské veletrhy Frankfurt nad Mohanem

Průvodce udržitelnými produkty a Ethical Style Guide poprvé i na veletrhu Tendence!

Veletrh je rozdělen na dvě základní sekce – Living a Giving. „Přeskupením výrobků se snažíme přispět ke snadnější orientaci návštěvníků ve veletržních prostorách. Doufáme, že tak vytvoříme i nové nákupní impulsy," říká Nicolette Naumann, vicepresidentka veletrhů Ambiente / Tendence, a dodává: „Svým zaměřením na rušné období vánočních svátků a ochutnávkou toho nejzajímavějšího z jarních a letních kolekcí zůstává veletrh Tendence největší mezinárodní akcí konanou v Německu ve druhé polovině roku."

Veletrh sledujte na Twitteru a Facebooku:

Twitter.com/tendencefair

Facebook.com/tendencefair

Facebook - událost

Veletrhu Tendence 2015 se zúčastnilo 1 100 vystavovatelů, kteří se do Frankfurtu nad Mohanem sjeli ze 47 zemí, aby zde po celé čtyři dny trvání veletrhu vystavovali své produkty a inovace. Výstavní prostory loni pokryly plochu 92 600 čtverečních metrů a veletrh navštívilo 27 466 lidí z 83 zemí. Návštěvníci byli samozřejmě především z Německa, ale v první nejvíce zastoupené desítce bylo i Švýcarsko, Rakousko, Francie, Itálie, Čína, Nizozemsko, Belgie, Polsko, Španělsko a Japonsko.



Nové optimální členění hal pro nové nákupní zážitky

Living

V sekci Living představují mezinárodní vystavovatelé vše ze světa moderního interiérového designu a módních bytových doplňků, ale i nápady na sezónní dekorace.

V hale 9.0 kontrastuje funkční, nadčasový a moderní až puristický interiérový design s emočně nabitými, klasickými a elegantními interiérovými koncepty charakteristickými vysoce kvalitním nábytkem, textilem, svítidly a bytovými doplňky. Nábytek a nápady na dekorativní výzdobu nejen bytů, ale i zahrad zůstávají v hale 8.0, i když pod novým názvem 'Lovely Home' (Krásný domov). V hale 8.0 se též představí skupina výrobků ze segmentu 'Seasonal Decoration' (Sezónní dekorace).






 


 


Giving - nově s 'Culinary Gifts'

Jak už název napovídá, vše v sekci Giving se točí kolem dárkového zboží, tj. dárků pro každou příležitost, stylových doplňků a módních nezbytností, bižuterie i pravých šperků, hodinek a psacích potřeb.

 

 

Novinkou je segment 'Culinary Gifts' (kulinářské dárkové zboží), přemístěný v rozšířené formě do haly 11.1. Produkty v tomto segmentu zahrnují designové stolní a kuchyňské doplňky a gurmánské dárky, jako jsou prémiové oleje, speciální výběrové čaje a vynikající čokolády.

V těsné blízkosti kulinářského ráje najdou návštěvníci širokou škálu trendy zboží pod novým souhrnným názvem „Young Gifts“ ('Mladé dárky').


Klasické a dekorativní dárkové zboží bude vystaveno v hale 9.1 rovněž pod novým názvem „Gift Classics“ ('Klasické dárkové zboží').

Novinka od roku 2016: Ethical Style Guide

Po úspěšném uvedení průvodců Ethical Style Guide na veletrhu Ambiente 2016 bude součástí katalogu veletrhu i průvodce po udržitelném zboží a produktech vyráběných s ohledem na etické principy. Pro nákupčí se tím usnadní orientace v tomto nesmírně komplexním segmentu.

Ethical Style Guide používá kategorie typu „materiál přátelský k životnímu prostředí“ ('Eco-Friendly Materials'), „Fair a společensky přínosná produkce“ ('Fair & Social Production'), „Design jako výstup recyklace nebo upcyklace“ ('Re-/Upcycling Design') a „Ruční výroba“ ('Handmade Manufacturing'). V průvodci Ethical Style Guide lze dohledat informace o různých aspektech udržitelných výrobků, jež vystavovatelé na veletrhu Tendence nabízejí. Rozhodnutí o tom, kteří vystavovatelé budou uvedeni v Ethical Style Guide, je na porotě nezávislých expertů, jež je složena ze zástupců Světové obchodní organizace, CBI (Centra pro propagaci dovozů z rozvojových zemí) a Německé rady pro design (Rat fur Formgebung).

Novinka: Tendence Academy – široký doprovodný program akcí pro obchodníky

Rozsáhlý program přednášek a workshopů na veletrhu je nejen cenným zdrojem inspirace pro sestavování sortimentu zboží a nápadů na výzdobu obchodních ploch a výloh, ale také vítaným zdrojem informací pro obchodníky, kteří chtějí začít podnikat i on-line.

Počínaje tímto ročníkem veletrhu budou jako součást Tendence Academy probíhat přednášky zejména pro nákupčí šperků a doplňků i květináře. Do doprovodného programu veletrhu Tendence i letos patří Webchance Academy. Přednášky a semináře tematicky zaměřené na doplňky a šperky se budou konat na pódiu v hale 9.2 a nabídnou nejnovější poznatky z daného segmentu. V kontrastu s touto nabídkou se na pódiu v hale 11.1 představí i nejnovější květinové trendy pro vánoční výzdobu, jež jsou letos ústředním bodem floristické akademie (Florists' Academy).

V této hale bude letos sídlit i Webchance Academy, zaměřená na on-line podnikání. Sem by měli zamířit všichni obchodníci a poskytovatelé služeb, kteří si hodlají prohloubit své znalosti internetového podnikání a on-line marketingu.

Na podiu v hale 11.1 budou velkou atrakcí i živé ukázky aranžování výloh ('Window Dressing live') vedené Karin Wahl, expertkou na vizuální merchandising.

Workshopy se budou konat třikrát denně v průběhu konání veletrhu Tendence.

'Next' a 'Talents'

Nákupčí zaměření na nové malé značky a výrobci originálních produktů by neměli vynechat ani propagační prostory Talents a Next, ani zónu BMWi sponzorovanou Spolkovým ministerstvem hospodářství a energetiky.

Program Talents, zaměřený na mladé designéry, je rozdělen do dvou samostatných částí: v hale 9.2 účastníci prezentují své doplňky a šperky a v hale 9.0 se představují ´Moderní řemesla´ a exkluzivní, ručně vyrobené a nesériové originální výrobky nebo limitované série.


Součástí propagačního doprovodného programu veletrhu Tendence je i ´Next´, prostor pro prezentaci mladých, kreativních společností, které jsou na začátku své podnikatelské kariéry.

V tomto roce bude mít ´Next´ čtyři sekce: - 'Modern Crafts' v hale 9.0, 'Accessories & Jewellery' v hale 9.2 a dvě nové sekce - 'Young Gifts' a 'Culinary Gifts' v hale 11.1. Ve stejné hale je i zóna BMWi pro segment 'Young Gifts'. V hale 9.2 najdou nákupčí další sekci sponzorovanou Spolkovým ministerstvem hospodářství a energetiky, tentokrát na téma 'Accessories & Jewellery'.




(Pro zajímavost - o sponzorovaný výstavní stánek mohly do 24. června 2016 žádat všechny společnosti, založené před méně než deseti lety, s méně než 50 zaměstnanci a ročním obratem maximálně 10 milionů Eur.)

New.Fresh.Ideas.

Pro všechny zájemce o detailnější informace: na této stránce najdete aktuální trendy a nové produkty v oblasti životního stylu a dárkového zboží. Pod heslem ‘New.Fresh.Ideas.’ tak můžeme již dnes ochutnat z nabídky nových produktů, jež se chystají na blížící se veletrh.



Cena Home & Trend Award pro špičkové inovace

Který výrobek je pro mne ten pravý? – Iniciativa LifeCare a soutěž Home & Trend Award poskytují spotřebitelům profesionální podporu a rady při rozhodování o objednávkách a nákupu. V rámci veletrhu se prestižní ocenění Home & Trend Award uděluje již pošesté. „Tendence je nejenom důležitou platformou pro uvedení nových produktů na trh, ale i zdrojem inspirace a hnacím motorem pro celý sektor spotřebního zboží. Oceněné výrobky mají v rámci veletrhu svou vlastní výstavní plochu a autoři si ocenění převezmou na slavnostním ceremoniálu." říká Bettina Bar, ředitelka veletrhu Tendence.

Ocenění 'Innovation of the Year/Inovace roku' a 'Trend Product of the Year/Trendy produkt roku' si odnesou autoři výjimečných produktů, jež vynikají zvláštním designem, inovativním přístupem, funkčností, přínosem či ergonomií.

Veletrh sledujte na Twitteru a Facebooku či na jeho webových stránkách:
Tendence.messefrankfurt.com
Twitter.com/tendencefair
Facebook.com/tendencefair

Tendence - mezinárodní veletrh spotřebního zboží
Tendence (koná se ve dnech 27. až 30. srpna 2016) je jedním z nejdůležitějších mezinárodních kontraktačních veletrhů ve druhé polovině kalendářního roku, na němž se představí široké portfolio zboží v oblasti bydlení, dekorací, dárků, bižuterie a módních doplňků. Veletrh je vítanou platformou pro představování nového zboží pro nadcházející sváteční sezónu a špičkové značky a klíčové formy zde cíleně prezentují své trendy pro čas Vánoc. Vystavovatelé zde mimo jiné prezentují i nové produkty a trendy na jaro a léto následujícího roku.