Propagace na Fleru a celá marketingová kampaň za milion korun. To byla opět vysoce lákavá výhra v soutěži portálu Fler.cz a časopisu Instinkt. I letos pobláznila stovky Fler tvůrců, kteří se pokusili dostat se na kreativní výsluní. A my už víme, koho budete v následujících měsících moci vidět v časopise Instinkt a v dalších médiích!

A nebudeme vás dlouho napínat :-)

Absolutní vítězkou soutěže v roce 2019 je:

AllyDesign

"Nápadů mám plnou hlavu už od dob, kdy jsem po škole poprvé nastoupila do ČT oddělení výroby večerníčků. Cesty se pak zamotaly a díky pozdější práci ve filmových efektech jako vfx compositor jsem neměla moc času na realizaci své tvorby.
Jak už to bývá, po několika zdravotních komplikacích jsem došla k závěru, že je potřeba vrátit se k tomu, co mi opravdu přináší radost, to „něco“, co mne naplňuje od malička – tvoření a zpívání. Dvě věci, které rezonují v mém těle a bez kterých si neumím představit svůj život."

Gratulujeme!

A s jakým přáním do naší soutěže AllyDesign šla?

"Je to dobrá příležitost zviditelnit svou značku, tvorbu i nápady, najít si cestu k zákazníkům a zároveň se seznámit s novými lidmi. Vědět si rady v oblasti reklamy, marketingu, nákupu i prodeje, ale i obyčejných věcí, jako je například rozhodování při nasazování cen výrobku, což dokáže způsobit výrobci značné dilema, a mnohých jiných podobných. Získat více zkušeností a stát se opravdovým profesionálem je snem každé značky."

Tak s tím určitě pomůžeme. A rádi! :-)

V příštích měsících sledujte časopis Instinkt a náš magazín, kde vám nabídneme články o tom, jak se tvoří kampaň pro značku AllyDesign a jak vítězka využila své výhry.

AllyDesign se umístila nejvýše v hlasování diváků i poroty. Hlasování ovšem nebylo ani letos vůbec jednoznačné, protože všichni finalisté mají skutečně co nabídnout. Proto opět představujeme i vítěze jednotlivých hlasování.

Vítězem hlasování uživatelů Fleru je:

UHURU Boty

Boty začal šít Pavel pro svou ženu Marii v lednu 2018. Protože "ty její vysněné" v BareFoot nabídce nikde nenašli, přiměla ho šlápnout do neznámé vody.

Vítězkou SMS hlasování čtenářů časopisu Instinkt je:

Milli Janatková

"Veškerá tvorba je odrazem mé životní cesty. Věnuji se řemeslu, výtvarné a hudební tvorbě."

Představení výherců a celý přehled výher najdete na naší microsite.

Pět hlasujících vyhrává půlroční předplatné časopis Instinkt:

Druhou pětici, která vyhrála předplatné díky SMS hlasování, budou pořadatelé kontaktovat přímo.

Pro předání výhry bude všechny výherce do konce dubna 2019 kontaktovat Empresa Media na e-mail registrovaný u Fler účtu, případně na telefonní číslo, ze kterého přišla hlasovací SMS.

Tím ovšem celé Výsluní nekončí! Jak jsme slíbili, výherce teď bude hýčkat profesionální marketingová agentura a my budeme u toho. A vy prostřednictvím MAGu samozřejmě také :-)