Miluje vůni květin a své věnečky také sama ráda nosí. Původně si chtěla jen zkrátit zkouškové období a dnes má dílnu v Rakousku. A jak jsme tak s jednou z nejoblíbenějších autorek na Fleru mluvili, ještě to není konečná ;-) Uhodli jste? Ano, v dnešním videu vám svůj příběh a sny představí magaela.

"Na květinách je fantastické, že si každá žije svůj život a nesoupeří mezi sebou."

"Některé květy si konzervujeme sami, ale máme na to i firmu, která se na konzervaci specializuje."

"S věnečkem na hlavě chodím běžně i po městě a klidně se s ním vydám i na turistiku."

"Posíláme balíčky například do Ameriky, Austrálie, Japonska, Německa, Itálie, ... máme zákazníky z celého světa."

"Přesto, že jsme dílna, která působí v Rakousku, pomohl nám Fler expandovat do České republiky a přivedl nás k českým zákazníkům."

"Často je to velmi náročné, ale každý den se snažíme vybudovat firmu, která uživí nejen mě a mého manžela, ale i ostatní v našem týmu. A líbilo by se nám žít v horách, pronajímat tam pokoje a něco dobrého vařit. :)"

PS: Nedalo nám to.. A když si po vydání článku Magaela konečně splnila sen a nafotila i svou maminku, chceme se s vámi o tu úžasnou bytost podělit... Miluju tě!