Před dvěma lety jsme pro vás spustili mobilní aplikaci Fler prodej, kterou průběžně vyvíjíme a zlepšujeme i díky vašim přáním a postřehům v diskuzi prodejců. A protože jsme právě nyní vydali její větší update (1.0.8) pro android, máme pro vás krátké shrnutí a ukázky novinek.

Přesto, že aplikace Fler prodej sloužím našim prodejcům jako podpora prodeje a určitě nemá a nemůže nahradit plnou verzi uživatelského rozhraní na webu, ve svých dvou letech už je to holka velmi šikovná a umí řadu příjemných věcí. Troufneme si říct, že prodávat s ní zvládnete i na cestách, takže můžete klidně nomádit :)

Na úvodní obrazovce vidí každý uživatel základní informace o svém profilu.

Dominantní je horní panel statistik, kde jsou dostupné tyto informace: návštěvy, obrat v Kč, objednávky, lajky, nadšenci, hodnocení.
Tyto statistiky je možné filtrovat podle času (dnes, včera, posledních 7 dní, tento měsíc atd.)

Další výraznou částí úvodní obrazovky je panel se všemi událostmi.

V horním panelu najdeme menu, moje objednávky a Fler poštu.

Ve spodním panelu jsou informace o tom, v jakém účtu jsem právě přihlášen. Tapnutím na uživatelské jméno je možné se přepnout do dalších prodejních profilů, které má uživatel propojené.

Dále ve spodní liště najdeme ikonku, která nás informuje o možnosti topování zboží, zobrazení všeho zboží a možnost vložit nové zboží (nově přidaná funkce od verze 1.0.8).

Uživatel má možnost vybrat si ze zobrazení zboží v dlaždicích nebo v řádcích.

U zboží jsou vidět základní informace: název, katalogové číslo, cena a čas do dalšího topování.

A co je v aplikaci Fler prodej nového?

  • Již je možné přes ní vkládat nové zboží.

    Jde o téměř plnohodnotné vkládání zboží včetně fotek, kategorií, klíčových slov… Zboží si můžete telefonem přímo vyfotit, tahem prstu si u hlavní fotografie určit zobrazovaný náhledový čtverec a během vkládání se klidně můžete po krocích vracet zpět a provést potřebné úpravy.
    Před úplným vložením zboží pak uvidíte kontrolní náhled - fotky, popis zboží a cenu.

  • Ve Fler poště můžete posílat i fotografie a další přílohy.

    Dodělali jsme možnost vkládat přílohy přímo z telefonu, stejně, jako to znáte z verze v počítače. Je vidět typ souboru i jeho velikost.
    Tahem zprava doleva vyvoláte další možnosti.

  • Opravy drobnějších chyb:

    Spravili jsme špatné zobrazení adresy Zásilkovny v objednávce.
    Také pole "firma" v adrese pro zaslání v objednávce už funguje, jak má.
    A našli a opravili jsme i další  drobné chyby...
    ...a zlepšili stabilitu naší aplikace.

Co dalšího by vám nemělo rozhodně utéct?

  • Notifikace

    Základní výhodou aplikace je možnost nastavit si notifikace (upozornění) na určité události: nová událost, nová pošta, nová objednávka, možnost topovat.
  • Objednávky

    V aplikaci je plnohodnotná možnost práce s objednávkou od stavu “nová” až po “odeslané”. Je možné přijímat, zamítat objednávky a psát zprávy pod objednávky.
  • Moje zboží

    V tuto chvíli je možné provádět se zbožím tyto operace: rezervovat, skrýt, smazat. Zboží je možné také filtrovat - viz ikonka trychtýře v horním panelu.

V současné době pracujeme na možnosti editovat zboží.

Budeme velmi rádi za vaši zpětnou vazbu. Na vývoji stále pracujeme a na řadě je nyní dodělat do stejného stavu i verzi pro iOS. Tak nám držte palce! :)

Že ještě nepoužíváte naši aplikaci?

Prohlédněte si informační stránku a jednoduše instalujte!

Chcete vědět, jak se aplikace ovládá? Zkuste naši nápovědu.

A pro jistotu ještě jednou upozorňujeme, že tato aplikace je určena pouze pro naše prodejce. U běžných účtů, určených pouze k nákupu, nebude fungovat.

Aplikaci Fler Prodej můžete zdarma stahovat

v App Store a Google Play. 

fler

App store

Google Play

Aplikace je dostupná zdarma.
Je požadováno iOS 9.0.0 a novější nebo Android 4.1 a novější.
Kompatibilní se zařízením iPhone a telefony s OS Android.
Podporované jazyky: čeština.