Postřehli jste, že Fler je na Instagramu? Pokud tam jste i vy, určitě nás sledujte - najdete nás jako @flercz. A pokud nejste a říkáte si "joo, Instagram, to je zase nějaký módní výstřelek, to nepotřebuju," tak čtěte. Tahle sociální síť plná krásných obrázků může být skvělá jak pro marketing vaší značky, tak pro vaše osobní potěšení.

1. Budete víc vidět

Už dávno neplatí, že je Instagram malá sociální síť. Ty největší české celebrity mají i stovky tisíc fanoušků  účty s desítkami tisíc followerů nejsou žádnou výjimkou. Vsadíme se, že i vy si tu najdete široké publikum.

2. Konečně aktivní fanoušci

Pokud máte pocit, že se toho na vašem Facebooku moc neděje, vězte, že na Instagramu jsou uživatelé daleko aktivnější (až 58x!). Tedy je větší šance, že vám dají srdíčko nebo komentář. Odborníci na marketing se shodují, že největší vliv na prodejní výsledky má Instagram v segmentech módy a kosmetiky.

3. Žádná zbytečná slova

Na Instagramu platí víc než kde jinde, že obrázek vydá za tisíc slov. Pokud tedy nemáte zrovna básnické střevo nebo nenaplněné spisovatelské touhy, zato hezky fotíte, Instagram čeká přesně na vás.

4. Mraky inspirace

Pomocí tzv. "hashtagů" se můžete proklikat na nekonečné zdroje inspirace. Zajímá vás zařizování interiérů? Zkuste třeba #homedecor nebo #interiordesign, případně sami určitě přijdete na hashtag svého srdce. Takhle se dá sosat inspirace donekonečna! Pomocí správně zvolených hashtagů můžete navíc ke svému zboží přilákat spoustu nových fanoušků.

5. Snadná úprava fotek

Instagram v sobě má rovnou zabudovaný jednoduchý editor fotek a celou řadu efektních filtrů. Klidně tak můžete vyfotit obrázek třeba ze zákulisí výroby a bez zdlouhavé editace ve Photoshopu ho hned pustit mezi lidi. Stejně bude vypadat skvěle.

5. Fajn atmosféra

Lidi na Instagramu většinou neřeší politiku, ale spíš co měli dobrého k jídlu, na jaká zajímavá místa se podívali nebo co nového si koupili. Pokud vás nebaví naštvané diskuze na Facebooku, jděte si zpříjemnit náladu na Instagram. Tam jde hlavně o sdílení krásných fotek, jejich srdíčkování a milé komentáře. 

6. Světový přehled

Na Instagramu nežádáte lidi o přátelství jako na Facebooku, ale můžete sledovat obsah kohokoli, kdo nemá skrytý profil. On Johnnyho Deppa přes kolegyni z práce až po oblíbené tvůrce z Fleru. A @flercz samozřejmě :)

7. Mládí vpřed

Instagram je plný mladých lidí. Pokud máte pocit, že oslovovat mladou generaci nemá smysl, protože z kapesného od rodičů si raději pořídí něco levného z Číny než ruční výrobu, chyba lávky. Zaprvé Instagram přitahuje vyšší příjmové skupiny a lidi, kteří milují kvalitní a hezké věci. Zadruhé není nic lepšího, než si své budoucí zákazníky "vychovávat" už od mládí. 

Tak co, přesvědčili jsme vás? Minimálně za zkoušku to stojí, uvidíte.

Pokud budete na svém instagramovém účtu prezentovat výrobky z Fleru, budeme moc rádi, když je označíte hashtagem #flercz. Rádi ty nejhezčí fotky pošleme dál!