My víme, že si strašně rádi prohlížíte všechny ty úžasné fotografie z veletrhu Creativeworld. Ale co kdybyste se protentokrát doopravdy vydali na cestu a prohlédli si všechny novinky a vymoženosti kreativního světa a řemesel osobně? Do Frankfurtu to není zas tak daleko. A o jízdenku, letenku či příspěvek na naftu můžete přeci požádat Ježíška ;-) Teď je ten nejlepší čas! Veletrh startuje již 25. ledna, máme pro vás všechny potřebné informace.

Creativeworld, veletrh hobby, rukodělných a uměleckých potřeb, je jednak kontaktní základnou pro všechny obchodníky v oboru hobby, rukodělných a uměleckých potřeb, ale i jedinečnou příležitostí pro úplně každého seznámit se s celosvětovou nabídkou nového zboží.

Na doprovodné akci Creativeworld Trends pak získáte nejen informace o trendech, ale i nepřeberné množství tipů a vítanou inspiraci.

25. - 28. ledna 2019 Tužka Výstaviště Frankfurt nad Mohanem

https://creativeworld.messefrankfurt.com

grafika © Messe Frankfurt Exhibition GmbH

„Je léto a trávíme spoustu času venku na čerstvém vzduchu. Máme zahradu nebo alespoň balkon a chodíme na grilovačky a narozeninové oslavy pod širým nebem. Pro obchodníka léto představuje nepřeberné množství možností, jak oslovit zákazníka a nabídnout mu zboží, jež mu letní atmosféru zpříjemní.

Kreativní jedinci hledají neokoukané, lehké a přírodní zboží v živých barvách,“ říká Claudia Herke, designérka studia bora.herke.palmisano, jež na objednávku společnosti Messe Frankfurt každoročně připravuje přehlídku trendů pod názvem Creativeworld Trends. Přehlídka umožňuje pohled do světa trendů a nabízí návštěvníkům informace o tom, jaké techniky a materiály budou in a trendy v blízké budoucnosti. Nadcházející přehlídku letních trendů veletrhu Creativeworld a zboží pro všechny myslitelné příležitosti připravila Claudia Herke se svým týmem pod heslem ,Happy Place/Šťastné místo‘.

Obchodníci si mohou vyhrát se všemožným narozeninovým a party zbožím v živých barvách, a to především s produkty pro kreativní balení dárků a celkovou prezentaci dárků. Hlavní roli zde hraje papír, a to nejenom jako klasický balicí produkt, ale i jako materiál, na němž jsou vytištěny pozvánky a jenž se používá na unikátní dárková balení a dárkové krabičky. V neposlední řadě je papír oblíbený i jako materiál na party ubrusy.

„Často vidím pozvánky vytištěné na opravdu vysoce kvalitním papíře, ozvláštněném vlněnou přízí, perličkami nebo barevnými tečkami. Barevně a stylově potom ladí s prostíráním a detaily na narozeninovém stole a girlandami a vlněnými pom-pomy nad ním,“ dodává Herke.

foto © Messe Frankfurt Exhibition GmbH /Jean Luc Valentin

Na ,Šťastném místě‘ můžete dělat bez omezení vše, co vás baví. Puntíky a proužky, komiks a graffiti – vzory jsou jednoduché, ale působivé. Nechybí žádný typ papíru ani kartonu, nabídka je široká a zahrnuje elegantní, jemné i hrubé, lesklé i matné produkty.

Zjevně nekonečná nabídka je doplněna perličkami, stuhami a pom-pomy.

Barevnice je neméně široká, trendy je žlutá, oranžová, červená a růžová se zelenými a modrými efekty. Na nedostatek neonových barev si nikdo stěžovat také nemůže, svou intenzitu rozvíjejí v kombinaci se střízlivými barvami.

foto © Messe Frankfurt Exhibition GmbH /Pietro Sutera

Tipy a techniky na dosažení podobného efektu

„Alfou a omegou pro každého obchodníka je schopnost poskytnout zákazníkovi erudovanou radu. To je jeho velká výhoda, a právě tím se odlišuje od internetového obchodu. Na přehlídce Creativeworld Trends poskytujeme obchodníkům informace o nejnovějším vývoji a trendech i o nejpopulárnějších kreativních technikách a materiálech, které lze pro tyto techniky nabídnout zákazníkům,“ říká Claudia Herke a přidává i praktické tipy:

Trendy technika: vytváříme unikátní výrobek

Tekuté akrylové barvy: aktuálně nejvíce in trendem mezi příznivci kreativního tvoření a zároveň nejpopulárnější současnou technikou práce s akrylem je lití tekutých akrylových barev. Malý zázrak! Tato technika, kterou známe i pod pojmem ,litá malba‘, fascinuje nepřeberným množstvím možných aplikací a designů. Postup spočívá v lití sytých a zářivých barev na vybraný objekt, čímž vzniká nepřehlédnutelný originál.

Enkaustika: umění známé z dob starobylé antiky, díky němuž nám pod rukama vznikají unikátní přání, kartičky se jmény stolovníků nebo dárkový papír. Technika je založena na práci s horkým pigmentovaným voskem na speciální enkaustické podložce. Výsledkem jsou textury a barvy nebývalého lesku a neočekávané hloubky.

Designové nápady: dárky pro každou příležitost

Káva s sebou je velmi populární, ale bohužel škodí životnímu prostředí. Jde to však i ekologicky – nádobí z udržitelného bambusu je nejenom skutečnou alternativou k jednorázovým produktům, může však být i snadno přetvořeno v barevný dárek vhodný na trendy ,picnic-to-go‘.

Ke kávě a pikniku se skvěle hodí dortíky a muffiny a nemusí vůbec vadit, když jsou pouze textilní, a tudíž absolutně bez kalorií! Kreativní rukodělné textilní „pečivo a sladkosti“ jsou výborným dárkem i dekorací, jsou to takové zdravé sladkosti pro nám nejdražší chvíle či osoby. Tyto kousky mohou být i ve formě náramků, náhrdelníků či broží.

foto © Messe Frankfurt Exhibition GmbH

Designové nápady: stolování

Starší porcelán snadno a rychle oživíme pruhy, stačí k tomu barva na sklo či porcelán. Ke staronovému nádobí se budou výborně hodit barevně sladěné podložky z akvarelové čtvrtky s bavlnou. Akvarelový papír se dá různě barvit a stříhat třeba fringe nůžkami, které se hodí i pro zdobení a stříhání papírových ubrusů.

Puntíky nejsou jen absolutní módní stálicí, jsou také snadno použitelným designovým prvkem. Lze je totiž vyrobit z celé řady materiálů, v podstatě z čehokoli od papíru po plst. Lze je namalovat, natisknout nebo nalepit, a to také na téměř cokoli – na papírové ubrusy, kelímky, talíře a ubrousky. V podobném duchu jsou staré dobré bambule a pom-pomy, jež v současné době zažívají skutečnou renesanci.

Specializované obchody jistě uvítají aktuální informace na blogu ,Creativeworld Blogwww.creativeworld-blog.com.

Příští veletrh Creativeworld se koná ve dnech 25. až 28. ledna 2020.

Další informace najdete na webu:

Můžete nás sledovat i na Facebooku

nebo na Twitteru.

Paleta