Klubujete na Fleru? Není divu. Máme tu přesně 2224 klubů, některé činné extrémně, některé činné průměrně, některé nečinné. Ve Fler klubech se scházejí lidé podle zájmů nebo místa bydliště, aby podpořili prodej ve svém Fler krámku, nebo jen tak na pokec. V klubech se rodí skvělé myšlenky a akce a Fler chce být u toho.

Chceme vám podat pomocnou ruku při organizaci jarmarků, workshopů, setkání, soutěží a vlastně čehokoliv, co vás napadne. Jediné, co potřebujeme, je o vás vědět.

A proto jsme dnes tak trochu oprášili a aktualizovali článek, který vám o naší podpoře poví více.

Organizátory akcí sdružuje "Klubání"

Před šesti lety (! :-)) jsme pro vás na Fleru založili klub podpory Klubání, aneb co se klube ve Fler klubech, kam se mohou přihlásit správci klubů (a nejen ti), dozvědět se o pravidlech naší podpory a zeptat se nás vlastně na cokoliv, co potřebují vědět k organizaci akcí nebo i společných flérových aktivit.

Kdy vám Klubání pomůže?

  • když vás zajímá, jak uspořádat Flerjarmark, společnou výstavu či akci s využitím podpory Fleru
  • když chcete svou stávající akci s Flerem více propojit
  • a také v případě, že chcete svou akci zařadit do Fler kalendáře

Kodex klubové podpory

Před nedávnem jsme pro vaši lepší orientaci také připravili kodex klubové podpory, který vám dá představu o tom, co pro vás můžeme udělat a co za to budeme chtít a nechtít. Bát se toho ovšem nemusíte, naše nároky nejsou velké. Naším hlavním cílem je totiž budování zdejší Fler komunity jako takové.

Pozvánky na akce v MAGu a kalendáři

Minimálně jednou měsíčně přinášíme ve Fler Magazínu souhrnné pozvánky na akce. Pokud je chcete využít, v Klubání na nástěnce jsou připravené otázky pro nováčky a poradíme i s tím, jak napsat pozvánku opakovaně. Není totiž nic horšího, než když své zákazníky zvete stále dokola stejnými, již omuchlanými větičkami, případně se rovnou pozvánce nevěnujete vůbec. 

V MAGu se můžete podívat, jak pozvánky vypadají, a v Klubání se dozvíte termíny, do kdy je potřeba nám odevzdat všechny podklady.

Fler kalendář

Pokud nemáte zájem o podporu klubu v širší míře, ale jen chcete upozornit na nějakou akci, která je podle vás zajímavá pro Fleráky, i tak nám dejte vědět. Do našeho Fler kalendáře se vleze vše zajímavé. Pro zveřejnění v kalendáři od vás potřebujeme tyto informace:

  • Název akce
  • Datum a čas od kdy do kdy
  • Kde, může být s odkazem na místo
  • Vstupné (pokud je)
  • Info o programu a náplni akce jako takové ve dvou odstavcích textu
  • Odkaz na klub nebo uživatele, kde se dají získat další informace (pokud je takový)

Větší koncentrace Fler tvůrců na vaší akci? Prima!

Akce hojně obsazené prodejci z Fleru uvádíme výjimečně i v samostatné pozvánce ve Fler MAGu. K tomu ale o ní potřebujeme vědět s dostatečným předstihem a dostat pokud možno ucelené informace, které ji náležitě uvedou. V tomto případě bude nejjednodušší se na nás včas obrátit pro doladění podrobností.

Vaším kontaktním důstojníkem pro klubovou činnost je TheKaty, pište jí vnitřní poštou nebo přes e-mail katka@fler.cz.

Chceme o vás vědět a chceme, aby o vás věděli i ostatní.

Tak se vyklubejte!