"Jsme Jitka a Matouš. Děláme vše nejlépe, jak umíme. Nerozdělujeme život a práci. Neuznáváme perfekcionismus. Děláme, co nás napadne. Sami jsme nic a dohromady všechno. Hrajeme si, žijeme, fungujeme jedině v dobrých pocitech. Jsme BODLINE." Hravé video na mezinárodní den dětí představuje další báječnou autorskou dvojici z Fleru - užijte si :-)

"Jednou jsme seděli ve vinotéce na Žižkově a já si to doteď pamatuju, pili jsme tam víno a Matouš se mě ptal - co budeme dělat po škole jako, čím se chceš živit? A já jsem mu říkala, že jsem nad tím ještě vůbec nepřemýšlela. A on říkal, že vlastně vždycky si představoval, že bude podnikat, tak jestli nechci podnikat s ním..."

"Bodline symbolizuje propojení ženy a muže, jako bod, že je žena a line, že je muž..."

"... do noci jsme tvořili a stále jsme zkoušeli způsoby, jak to ušít, jak to udělat... no a vylezla z toho prostě vlastně naše ta původní, ta první kabelka, která nám řekla jo, tohleto je to správný..."

"Všechny udržujeme v takové jednoduchosti, v takové jako by minimalistické klasice."

"Tvoříme s Matoušem to, co nás baví; samozřejmě jdou nejvíc na odbyt černé kabelky, protože to je stálá klasika."

"Ten vztah do té práce se promítá vlastně jako by bezvadně, my si žijeme a u toho tvoříme."

"Jituška je profesionální modelka... úplně běžně nafotíme víc než tisíc fotek, takže pak už musím Jitušku krotit a říkat - lásko, to už stačí..."