V červnu se na vás těší tradiční Flerjarmarky v Mostě, Olomouci a Přerově a jako nášup vás budeme lákat i za hranice ;)

Hravý a tvořivý FLERJARMARK
aneb dětský den s Radostným domem v Mostě

sobota 2. června od 10 do 18 hodin
v zahradě a vnitřních prostorách Oblastního muzea v Mostě

Akce se zúčastní téměř 60 prodejců a připraveny budou i tvořivé dílničky pro malé i velké.

Návštěvníci si budou moci zakoupit od dekorací, textilních výrobků, kožených výrobků, přes šperky, přáníčka, doplňky do bytu či na sebe, hračky, až po něco na zub a designové výrobky z betonu. K vidění bude i výroba některých prodávaných kousků.

Akce je propojena s prezentací a vystoupeními žáků a studentů škol z Mostecka a okolí. Pro děti máme v rámci dětského dne připravené atrakce a odměny a pro všechny ostatní dobrou kávu a občerstvení.

Flerjarmark proběhne v zahradě muzea, stejně tak zde budou připravené atrakce pro děti. V tělocvičně muzea pak budou probíhat vystoupení a prezentace škol z Mostecka a okolí. Dostanete se tam jak autem, k dispozici je parkoviště před muzeem, možnost parkovat je i v okolních ulicích či na parkovištích nákupních středisek, tak městskou hromadnou dopravou.

Vstupné je 30 Kč dospělý a 15 Kč dítě. Vstupné zároveň platí pro vstup na expozice mosteckého muzea.

Flerjarmark na Horním náměstí v Olomouci

pátek 15. června od 9 do 18 hodin
Horní náměstí, Olomouc

Půle června - čas vybavit se na prázdniny módními doplňky i radost dělajícími zbytnostmi. Čas dokoupit si dekorace pro příjemně strávený čas na chalupě či chatě. Čas na chvíli zpomalit a pokochat se pohledem na um tří desítek lokálních výrobců.

Podrobné informace o výrobcích, o obsazení prodejců v jednotlivých dnech i o novinkách můžete sledovat na našem Facebooku.

Flerjarmark v Přerově

pátek 22. - sobota 23. června od 10 do 18 hodin
OC Galerie Přerov

Přijďte objevit kouzlo originálních ručně vyráběných kousků do OC Galerie Přerov! Přerovské obchodní centrum oživí stánky s řemeslníky, kteří si pro vás připravili nevšední zboží.

Za dva dny se tu vystřídají prodejci, u kterých objevíte šperky, šité taštičky, obaly na knížky i povlaky na polštáře, brože, oblečení, fimovýrobky, veselé okluzory, malované tašky i šperky zhotovené 3D tiskem. A nezapomeňte s sebou vzít i děti! Oba dny od 14 do 16 hod na vás čekají dílničky, kde si mohou zhotovit náramek přesně podle svých představ.

A teď už slíbené zahraničí. Pokud jste schopní vyrazit za zajímavými věcmi i trochu dál, rádi bychom vás pozvali také na veletrh Tendence. Je to samozřejmě něco úplně jiného, než Flerjarmarky :), ovšem pokud pro svou práci potřebujete být v obraze, co se týče trendů, určitě už jste o něm slyšeli. A my se budeme těšit na vaše případné postřehy a fotky!

Tendence 2018: nové skvělé možnosti pro obchodníky

Mezinárodní veletrh spotřebního zboží

30. června – 3. července 2018
Frankfurt nad Mohanem, Německo

Pomyslná opona se zvedá a obchodníci se již dnes mohou těšit na přelom června a července 2018, kdy se ve Frankfurtu nad Mohanem koná přední mezinárodní kontraktační veletrh a nejdůležitější objednávková platforma druhé poloviny roku – veletrh Tendence. Díky doprovodným akcím typu Tendence.Impulse, Outdoor Living a Tendence Academy veletrh nabízí obchodníkům skvělé příležitosti a velkou přidanou hodnotu.

Veletrh Tendence bude mít velmi široký záběr – představí nejnovější zimní a vánoční trendy v nábytku, bydlení a dárcích, ale poskytne i dostatečný prostor velkoobjemovým mezinárodním objednávkám, jež musí být na následující jarní a letní sezonu nasmlouvány s předstihem. Tendence je však více než jen objednávkový veletrh, je to setkání plné akcí s vysokou přidanou hodnotou a vítaný zdroj odborných informací pro obchodníky a jejich obchodní partnery.

Každý obchodník ví, že prodeje zvýší něco nového, neotřelého a zajímavého – něco, co přiláká pozornost spotřebitelů. Speciální prezentace produktů, inovativní sortiment, zajímavé akce a udržitelné programy zaměřené na zvýšení zákaznické věrnosti jsou pro ně vítanou inspirací. Po úspěšné premiéře v roce 2017 se obchodníci a společnost Messe Frankfurt opět pokusí oživit témata stolování a bytových dekorací v rámci zákaznických akcí pod hlavičkou Tendence.Impulse v hale 11.0. Zahradní rostliny se spolu s venkovními lifestylovými produkty představí v meziprostoru mezi prostorem Galleria a halou 10 a rovněž ve venkovním výstavním prostoru F11.

Rukodělné výrobky na veletrhu Tendence

Výrobci zaměření na rukodělnou tvorbu a návrháři bižuterie mohou své výtvory prezentovat v rámci propagační doprovodné akce „Talents“, již společnost Messe Frankfurt připravuje s cílem seznámit návštěvníky s unikátními výrobky a malými produktovými sériemi ve dvou sekcích – talentovaní rukodělní umělci prezentují své výtvory v segmentu ,Pure & Elegant‘ v hale 9.0 a návrháři bižuterie v segmentu ,Jewellery, Fashion & Beauty‘ v hale 11.1.

Nezapomeňte také na přehlídku Design from Crafts and Industry v hale 9.0, do níž vystavené zboží vybírá Německá asociace umění a uměleckých řemesel (Bundesverband Kunsthandwerk) a zástupci společnosti Messe Frankfurt.

Další informace najdete na stránkách http://tendence.messefrankfurt.com.

#tendence18
www.twitter.com/tendencefair
www.facebook.com/tendencefair