Kolikrát za den použijete hledání na Googlu nebo Seznamu? Tipneme si, že to nebude malé číslo - většina z nás na internetu používá vyhledávání několikrát denně. Proto jsme se rozhodli, že Fler a jeho tvůrce nově podpoříme placenou reklamou právě na Seznamu a Googlu.

Reklama, která běží od včerejška, se jmenuje PPC. Zkratka je odvozena z anglického pay-per-click, což znamená "platba za proklik". Kdykoliv na inzerát někdo klikne a přijde se tak na Fler podívat, účtuje nám Seznam nebo Google poplatek.

Záměr je jasný - díky nové formě reklamy chytit do pasti další nakupující. Věříme totiž, že jakmile na Fler jednou zabloudí, už pro ně nebude cesty zpět. :) Dokazují to i statistiky, pod kterých se jen 16 % lidí dokáže na Fler podívat a nevrátit se. Zbylých 84 % je lapeno a chodí na Fler opakovaně.

PPC Google

Na obrázku vidíte, jak inzerát vypadá. Inzerce se po zadání klíčových slov (která jsme předem stanovili) zobrazí nad přirozenými výsledky vyhledávání a je tak hezky na očích.

Reklamu zatím zkoušíme na několika nejvíce navštěvovaných kategoriích. Chceme zjistit, jestli budou PPC inzeráty fungovat a opravdu tvůrcům přivedou nové nakupující. Pokud se PPC osvědčí, budeme pokračovat.

A na závěr ještě velká prosba: Pokud na reklamu Fler narazíte, NEklikejte na ni. Statistiky by pak byly zkreslené. Děkujeme! :)

 

Úvodní výrobek: Kdo hledá, najde od Baret