Bez soutěžního hemžení a rejdění už by nebyl Fler Flerem. Soutěží se na podporu vlastního prodeje, soutěží se v rámci jednotlivých technik - a soutěží se i napříč technikami. A jedna nová hvězdička na soutěžním nebi Fleru by se vám nyní ráda představila:

"Dobrý den.

Jmenuji se ŠPERK PRO. Moje maminka je KB šperky a můj tatínek je Klub Autorského šperku. Maminka je někdy trochu megaloman, a tak toužila zplodit potomka věhlasu NICHE Awards. Tatínek ale má na rozdíl od maminky rozum a vrátil ji zpátky na zem. Maminka nakonec dala na tatínka a vznikla jsem já, nová šperkařská soutěž.

Ana Hata | Vesellenka | sarkas

Mým úkolem v tomto virtuálním světě Fleru je hledat oděvní tvůrce a jejich outfity předkládat šperkařské obci jako inspiraci pro jejich tvorbu. Protože ono je sice hezké tvořit na zajímavé téma, ale nakonec si stejně vezmete doplněk, který vám jde k šatům, že?

Maminka si představuje (ona vždycky zůstane trochu snílek), že díky této soutěži si budou moct oděvní návrháři a šperkaři více všímat sebe navzájem - a tato vzájemná "interakce" (mamince občas není rozumět, ale myslí tím prostě "setkávání") - bude sloužit k vzájemnému obohacení a otevírání nových obzorů.

No, maminka je idealistka, ale jsem ještě ve vývinu, tak třeba nakonec naplním její představy.

Modrý květ | IK jewellery | sarkas

Jsou mi teprve čtyři měsíce, to jsou čtyři kola,  to je u nás soutěží to samé, jako u vás lidí čtyři roky. Takže jak vidíte, už jsem se postavila na nohy, naučila se trochu žvatlat, ale ještě toho snad mám hodně před sebou.

V prvním měsíci své existence jsem poznala tetu NAVARILU, a přihlášení šperkaři se pokusili doplnit její černofialový komplet. Není divu, že převládaly šperky v magicky fialové barevnosti.

Modrý květ | mimapaint | Aqua-tiffanysol.d.c | PaganFolk

Pro druhé kolo mi za tetu maminka vybrala Janu Minaříkovou a její něžná bílá halenka měla mezi šperkaři velký ohlas.

Bohouša | sol.d.c | E.H.design | Baraca

Ve třetím kole na řadu přišly nevšední, a jak se ukázalo, tak i trošku záludné šaty od MAYDA fashion. Vyhodnocení sice kraloval jeden favorit, ale další výsledky už byly docela dost nerozhodné.

jitnem | ivabroFelting by Therapy | teruberu | FutetkaDagDrko

A můj čtvrtý měsíc prozářil květinový outfit z rukou MyFairy. Není divu, že toto kolo jásalo květinami a červenou barvou.

Futetka | KlaraAlba | kaf

Pokud se se mnou chcete kamarádit, stačí, když si nastavíte hlídání Novinek na mém Profilu. Vždycky do nich píšu, co je u mě nového, a tak vám neuteče žádné nové kolo, hlasování ani vyhodnocení. Žádný svůj Klub zatím nemám, maminka říkala, že chce, aby se víc dělalo než "kecalo", tak prý snad možná, až budu starší...

Pokud si se mnou a mými tetami chcete hrát, stačí se řídit instrukcemi ve vyhlašovacím blogu - tedy do příslušného data odeslat foto šperku, jeho jméno, rozměry a materiál - a kdo ho nabízí k prodeji (což není povinné), tak ještě odkaz do shopu.

Mimochodem, maminka si mi často stěžuje, že je s podivem, jak málo lidí je schopno splnit jednoduché přihlašovací instrukce. Někdo pošle jen odkaz do fotogalerie nebo do zboží, ať si to tam maminka najde sama, někdo nenapíše rozměry, namísto materiálu napíše techniku a podobně - holt "umělci", říká maminka, která s tím pak má víc práce a zlobí se. Ale nebojte, zlobí se jen chvilku.

Vesellenka | AtelierSharka | nady

Z přihlášených výrobků se vybírá několik vítězů. O jednom rozhoduje autor oděvu, o druhém veřejnost v anketě. Cena pro vítěze je vlastní dobrý pocit z dobře odvedené práce a ponaučení - protože ty jsou, podle maminky, k nezaplacení.

Co myslíte, shoduje se většinou názor designéra oděvu s veřejností, nebo ne?

Nepovím! Jestli vás to zajímá, přijďte se podívat.

Pro tento měsíc jsme s maminkou šperkařům vybrali jako zadání overal od michaely suré, protože overaly letos zase frčí, a tento po doplňcích přímo křičí. Slyšíte? :)
Takže pokud budete chtít to volání vyslyšet, ráda vás u sebe uvidím. Uzávěrka je 30. 6.

https://www.fler.cz/zbozi/freeform_overal-4033380

Těším se na vás - ať už vaše výrobky nebo vaše hlasy, které mi pomohou dál vyrůst do krásy, abych mezi všemi těmi Fler soutěžemi nebyla jen usmrkánek, ale abych vyrostla v krásnou a milovanou slečnu.

Vaše ŠPERK PRO."