Mám za sebou šest týdnů snahy o vyrábění "s kočkou za zadkem". Minulý týden navíc došlo i na první pokus vytáhnout před ní organzu. Rozhodnutí, že už na to přišel čas, ale předcházelo zjištění spousty zajímavých věcí, které jsem dosud netušila.

Tak zaprvé, nejen pes, ale i kočka si honí ocas. Lišácky, mazaně a  nekompromisně si po něm startuje. A pokud náhodou dvojitého axela nedotočí a ocas netrefí, klidně se spokojí i s nejbližší lidskou končetinou, protože kamkoliv se dají zarýt drápky, tam je dobře. Nejraději se do toho pouští v noci, aby si mohla pořádně užít moment překvapení, když na vás ve spánku bez varování přistane.

image

Za druhé: kočky prdí. Potichu a zákeřně. Takovým způsobem, že člověk se první podívá, jestli se náhodou kočka netrefila mimo písek, potom zkontroluje odpad v záchodě, a nakonec raději i sebe, protože nevěří, že by taková rychna mohla vyjít z tak malýho stvoření. Může. A kočka dělá, jakože nic.

Za třetí: kočky aportují. Při tomto zjištění jsem už skutečně znejistěla, jestli přece jenom nemám kočkopsa. Jde teda sice o redukovanou verzi pro lenochy - dá se u toho totiž sedět na gauči - ale všechny náležitosti aportu to obsahuje. Ideální jsou pro kočkoaport dřevěné kuličky, které původně měly sloužit na obšívání rokajlem. Prostě nechat si je házet pořád dokola a nosit v tlamě zpátky na sedačku je evidentně hrozná prča.

image

Za čtvrté: když kočku dostatečně unavíte běháním pro dřevěnou kuličku, vytuhne tak, že můžete bez obav vyrábět s mrtvolkou v klíně a ani sebevíc barevnej korálek s ní nehne.

image

Největší moment překvapení:

pokud kočka zděšeně zjistí, že proces výroby šperku zaspala, angažuje se alespoň v postprodukci:

Dohlíží na podobu produktových fotek.

image

Dává fotky na internet.

image

Lepí cenovky na zboží.

image

Dohlíží na balení zboží.

image

Průběžně kontroluje stav korálkových zásob.

image
Vybírá kombinace barev na organzové brože, přičemž je třídí na "barvy na vyrábění" a "barvy na hraní".

(V tomto momentě byla velmi nerozhodná, proto jsme musely udělat spoustu kytiček ve spoustě barevných variant.)

No, a jak se nám brože povedly, můžete zkontrolovat v galerii pod článkem. A jak Maggie vzkazuje - jen s parádní broží z vás bude kočka!

Redakční dovětek:
Jak jsme vám v MAGu slíbili, když budete pilně psát pěkné blogy, budeme ty nejzajímavější z nich vytahovat na oči širokému obecenstvu do MAGu. A jak jsme slíbili, plníme :-) Takže - pište blogy!