Fler už je po novoroční pauze v plné polní, plní se novými krásnými věcmi a spousta z nich vzniká díky klubovým soutěžím. Tedy ať k včerejšímu In-spirare víte navíc, co je kde nového, v dnešních výsledcích se ještě ohlédneme do časů skoro vánočních :)

Hlasuje se:

  • Fler klub Chameleon se pokusil zachytit atmosféru večera ve světle pouličních lamp. Hlasujte tu.

V plné polní:

  • Další téma meziklubové výzvy In-spirare jsou Africké masky. V čem a jak bude maska zakomponovaná, je na každém z vás, zrovna tak materiál, barva či uchycení. Výsledkem nemusí být šperk, jedinou podmínkou je, že musí mít vzhled tradiční africké masky. Pokud to chcete zkusit, zaťukejte na některý z níže uvedených klubů podle povahy své tvorby :). Termín je 20. března.
  • Nestejní se zabývají jídlem, ovšem ne ve smyslu novoročních předsevzetí... ;) Hotovo by mělo být ke konci února.

...and the winner is...

NONNO VINUTKY - Pro romantickou duši

Nady - Perly ve stříbrné krajce

maatja.beads - Blanche - shibori náhrdelník

jaseta - vlasová ozdoba, věneček

  • V další soutěži stejný klub využil soulad modré s hnědou a zde bodovala čepička od PetaKnit:

  • Také výsledkový blog klubu Pro radost hýří novoročními barvami, na výrobku byly povinné alespoň dvě z nabízených barev: červená, zlatá a zelená. Pozadí na hlavní fotografii mělo být zlaté nebo béžové, fotka měla být slavnostně laděna. Nejlépe podle vás splnila zadání jari.ticha s vločkou Sobí Vánoce:

  • Podobně něžnou paletku vyvětral Fler klub Šperkovnice. Měla dodat trochu lesku a slavnosti do posledních dnů roku, čas na tvorbu si našlo 11 šperkařek. Vás nejvíc oslovila NONNO - VINUTKY s broží Větvička:

(A pokud jste soutěžní blog přehlídli, určitě se ještě podívejte! :))

A ani tentokrát nemohou chybět nášupy z klubových kuchyní:

Úvodní foto: náhrdelník Pro vločku od Kroš