Můžete Vánoce milovat a nedočkavě je vyhlížet už od června a nebo z nich mít vyrážku po celém těle. Na každý pád však jejich existenci vyšperkovanou ruchem hemžících se lidí v obchodech a všudypřítomnými světýlky nelze ignorovat. Uchopte Vánoce za správný konec a přetvořte si je k obrazu svému! Samozřejmě s citem. Aneb nebuďte za jelena, ale výšivku s jelenem si klidně na svetr dejte! :)

Čas adventu se zvolna přehoupl do své druhé poloviny a naše vzpomínky na podzim už odvála vůně punče, mandarinek, skořice i vanilkových rohlíčků. Než se však s chutí zakousneme do kapra s pořádnou porcí bramborového salátu, zbývá nám ještě posledních 5 dní. Ty můžete směle využít k tomu, abyste vyloupali zbývající čokoládky z adventního kalendáře, upekli štolu, zašli si s přáteli na vaječný likér, nazdobili perníčky či stromek a nebo? Nebo si zkrátka dopřát luxus jménem nicnedělání a začíst se do našeho nablýskaného vánočního speciálu.

Rozhodli jsme se vám také nadělit drobný dárek - průvodce vánočními trendy.

Zdroj fotografie: Ooh La Frou Frou

Žhavým trendem letošních Vánoc je jednoznačně spojení jednoduchosti, minimalismu přírodních motivů i materiálů, doprovázených jemným třpytem i odlesky v kombinaci s perlovými, bílými, šedými, modrými, fialkovými, rudými a zemitými tóny.

Zdroj fotografie: Delight Full

Zdroj fotografie: pinterest

Zdroj fotografie: pinterest 

Čas na třpyt aneb nejen šupinka nosí štěstí

Outfity doplněné o třpytivé či lesklé prvky dokonale umocní každou slavnostní příležitost. Pro všechny milovnice štrasu, flitrů a blyštivých kamínků máme skvělou zprávu: tento trend nevyšel z módy ani letos!

Vyzkoušet můžete rafinované spojení s luxusními materiály, jako je hedvábí, satén, semiš nebo brokát.

Pokud se rozhodnete k vánoční tabuli usednout v třpytivé róbě, držte se při samotném oblékání a finalizaci výsledné podoby dobře známého hesla, které jsme si dovolili malinko transformovat: trošku třpytu, více zážitků. Pro všechny dámy, které nemají na pompézní provedení dost kuráže, je vhodné začínat pozvolna. Zkuste zvolit jednoduché šaty s třpytivým límečkem, rukávem nebo drobnou korálkovou výšivkou či lesklými rukavičkami. Zde se nemusíte bát volit temné, zlaté či stříbrné odstíny. Slavnostní okamžiky rovněž vybízí k netradičním fashion kreacím, zkuste overal pošitý třpytem nebo lesklé kalhoty.

Zdroj fotografie:  © Jamie Nelson photo

Zdroj fotografie: © loveandloathingla, Instagram

Zdroj fotografií: pinterest

Zdroj fotografie: Southern Curls and Pears

Zdroj fotografie: seventeen

Zdroj fotografie: pinterest

Zdroj fotografie: © Vogue

Zdroj fotografie: tumblr

Zdroj fotografie: Runway Catalog

Aktuálně také můžete třpytivé modely obdivovat takřka ve všech výlohách známých módních řetězců. Pokud jste však fanynka udržitelné módy, vyrazte na průzkum po second handech, i zde ulovíte báječné skvosty a životnímu prostředí se bude zase o něco lépe dýchat.  

Zdroj fotografie: © Oscar de la Renta, pinterest

Zdroj fotografie: Aquazzura

Zdroj fotografie: © Dolce & Gabbana

Zdroj fotografie: pinterest

Zdroj fotografie: Lepa&Srećna

Zdroj fotografie: Lenzo

Zdroj fotografie: pinterest

Pohádky spředené do nitek

Vzpomínáte si na róbu, kterou našla smotanou v oříšku Popelka ve stejnojmenné tradiční pohádce? Nechte se inspirovat a přivítejte Štědrý den pompézně!

Zahalit se můžete do rozevlátého tylu, něžného hedvábí či svůdného saténu. Všechny materiály budou báječně ladit s peřím nebo perličkami. Vybírat můžete z jemných, decentních barev a nebo si vybrat rudou róbu, která vás promění v pár minutách ve skutečnou femme fatale. Zapomenout byste neměli ani na vhodně zvolené punčošky. Vklouznout můžete do punčoch se vzorem či s vetkanými stříbrnými nitkami.

Zdroj fotografie: cult gaia

Zdroj fotografií: © Anna Skoblikova

Zdroj fotografie: pinterest

Zdroj fotografie: pinterest

Tip:
Momentálně se po vzoru filmu Bridget Jones do módy vrací také huňaté svetry, ponožky a mikiny s motivy rozkošných sobů, jelenů či sněhuláků. Preferujete-li pohodlí i při slavnostních chvílích, pak je pohodlný svetřík a teplé, stylové ponožky se špetkou vánočního kouzla to pravé.

Hoďte do gala muže i děti!

I přestože většina mužů v oblékání preferuje pohodlí a volnost, přinášíme vám jednoduché tipy, které vašeho partnera vytáhnou z tepláků a bleskově promění v elegána! Recept zní velmi jednoduše. Stačí vyměnit běžné, vytahané tričko za vyžehlenou a dobře padnoucí košili - tradiční gentlemani si mohou vzít i kravatu, k tomu šik černé džíny, svetr a cool barevné ponožky.

Zdroj fotografií: pinterest

S dětmi je někdy oblékání ještě svízelnější disciplína. O něco lépe se vám bude s dětmi vyjednávat, když si na pomoc přizvete oblíbenou postavičku z pohádky ve formě obrázku, loutky či maňáska.

Dětem budou rozhodně velmi slušet výrazné barvy, jako je jahodově červená, žlutá, sytě zelená a krémová. Holčičky snadno zlákáte na rozkošné sukýnky a chlapečky na frajerské džíny a kostkovanou košili.

Zdroj fotografie: © devendonohue, Instagram

Zdroj fotografie: pinterest

Zdroj fotografií: © Join The Ivory Lane

Zdroj fotografie: MINEOUTFIT

Zdroj fotografie: © Son de Flor

Ozdobte stromeček i svůj dekolt 

Pořádně ozdobit si zaslouží nejen váš stromeček, ale také váš dekolt! Slavnostní okamžiky dovolují upustit uzdu fantazii a pohrát si s doplňky. Jste majitelkou šperku, který se vám kdysi moc líbil, ale nyní leží na dně šperkovnice, protože se vám na běžné nošení zdá příliš výrazný? Právě nyní můžete všední dny nechat za dveřmi a bez starostí vyladit detaily.

Současným hitem jsou dlouhé náhrdelníky, bláznivé brože (ne)jen s vánoční tematikou, řada náramků z minerálů nebo stříbra a výrazné náušnice.

Pokud sáhnete po dominantním doplňku, samotný outfit už volte střídmě, jednoduše a minimalisticky. Outfity lze také oživit nápadnými střevíčky nebo originálním psaníčkem.

Zdroj fotografií: pinterest

Zdroj fotografie: pinterest

Zdroj fotografie: pinterest

Zdroj fotografie: Talbots

Zdroj fotografie: © Vogue

PS: Extravagance povolena!

Těžko bychom v rámci koloběhu ročních období hledali vhodnější příležitost dodat vizáži jiskru, šmrnc a šťávu, nežli právě na Vánoce! Zapojte do hry zejména extravagantní fascinátory, kloboučky s peřím, bohatě zdobené štoly, boty na vysokém podpatku a nadčasové neotřelé oděvy. Vše můžete doplnit večerním líčením. Ideální příležitostí si "nanečisto"(a na vlastní kůži) vyzkoušet bláznivé outfity může být například návštěva tematického večírku či vánoční párty.

Zdroj fotografie: This is Glamorous

Zdroj fotografií: pinterest  

Vánoce na Fleru

Tvůrci na Fleru Vánoce milují a pečlivě ve svých dílnách tvoří nezapomenutelné, udržitelné, nápadité a jedinečné dárky. Třeba se usmálo štěstí zrovna na vás a nějaký si rozbalíte! A pokud si ještě s dárky nevíte rady, může vám cestou na některý z "živých" Flerjarmarků cvrnknout do nosu. Jsou přece Vánoce a zázraky se dějí!

Luxusní šaty s originálním šperkem od barunkulus

Krajkové náušnice - pistáciové od dahlia1

Ozdobičky - oříšky (žaludy) od the little story

GEOMETRICKÉ NÁUŠNICE S KRUHY od iloveyou

Bílý pléd s mašlí nejen pro zimní svatební den od Očka na háčku

Pískovaný skleněný hrnek "Sob" od decorfactory

Korálky zlaté od Poorcelain

Royal Dragonfly Necklace - sutaškový náhrdelník od Tamarchi

Srnečka Stydlínka od Pralinka007

Dřevěné ozdoby - jmenovky od De Coco

KRÁL Z GLENU / ROYAL od svetr-s-jelenem

Hrnek s dřevěným podšálkem od LudmilaSenky ceramics

na dvorečku, oslík od beabeo

fantasy náhrdelník s broušeným polodrahokamem od jitkita

Mmmm....... (porcelán) od heda design

Dračí světlo jemné - svícen od dream handmade

Mascarade ... čelenka od Maria accessories

Zápich vločka od Sněženka

Náramek s lineckým od Circus mind

Náhrdelník granátový sen od katyma

Třpytivé šaty s výstřihem na zádech a šperkem od Adéla Jaburková

Společenské šaty od by andrea

Vánoční náušnice (visací) od Lux

Přání se stromkem s hvězdou - pastelově zelená od teritorium7

Lištička - přáníčko od T E L L A

Čirá hvězda 2018 od Ditmarek

náhrdelník - Frosted Teal od Vero-nick

Pecky od Harpie

Domácí pohoda... od renegata

No. 1 - Kožený penál na tužky (rudá) od Pražská kožedělní

 Linecká kytka (červená, pecky) od Larenty

Dřevěná vánoční ozdoba - Liška  od  POD RUKAMA

Vintage cedulky vánoční | Vyrobeno s láskou od  Atelier Černá ovce

Náušnice "Sahara" od Lachtanice

Hranaté mini koule na krk - černá/kovový lesk od BavíLíbí

3 ks Stromečkové přání + semínko borovice blatka od Z lesa

Parta do vlasů - Nastěnka od Holečkovic

Úvodní foto: pinterest